Här hittar du som är ansvarig för en hamn viktig information om säkerhet, service och kundupplevelse. I utbildningssyfte presenteras här enkla medel för att uppnå en högre servicenivå i just er hamn, där personalens engagemang är en betydelsefull del i kundens upplevelse. Vad behöver ni göra för att bli ännu bättre på att ge service och på så sätt bli ännu mer framgångsrika? Resultatet kommer bli ett ökat förtroende och en stor trygghet för gäster som besöker hamnen.
Har du någon gång fått dålig service? Du kommer säkert ihåg det.
I dessa fyra videor vill vi, med glimten i ögat, hjälpa hamnar, caféer och restauranger att leverera bra kundupplevelser. Kanske kunderna kommer ihåg dig efter ett dåligt bemötande och berättar om upplevelsen för andra. Här får du som driver verksamhet tips och idéer som du kan dela med dina medarbetare inför säsongen. Videorna är gjorda tillsammans med skådespelarna Sonja Ahlfors och Anders Slotte för Seastops räkning. Alla informationsfilmer tar bara 8 minuter av din tid och finns med både finsk och engelsk text.
Producerat av multifoto.fi och Be Done Implemented Solutions för Företagsam skärgård r.f. och SEASTOP.
Manus och medverkan: Sonja Ahlfors och Anders Slotte.